CHUDOBA JE DUŠEVNÍ NEMOC

Chudoba je duševní nemoc

Chudoba není žádná ctnost nebo zásluha, ale pouze jedna z mnoha duševních nemocí. Kdybyste se tělesně necítili dobře, hledali byste příčinu v nemocném organismu. Podnikli byste vše proto, abyste se cítili co nejdříve dobře. Trvalý nedostatek peněz je zase symptomem toho, že je ve vašem životě něco v nepořádku.  Životní princip, který v sobě nosí každý z nás, směřuje k růstu, naplnění a přebytku. Nepřišli jste na tento svět proto, abyste živořili v ubohé chatrči, oblékali se do hadrů a trpěli hladem. Zákon života chce, abyste byli šťastní, bohatí a úspěšní. 

Proč se o penězích nemá nikdy mluvit s despektem

Zbavte se všeobecně rozšířených podivných a pověrčivých názorů na peníze. Nepovažujte je nikdy za cosi zlého nebo špinavého, tak byste je pouze násilím odháněli. Myslete vždy na to, že podvědomí vás chrání před vším, co s přesvědčením odmítáte. Jak by k vám také mohlo přitahovat něco, co sami odmítáte?

Jak získat správný postoj

Zde je technika, kterou můžete snadno znásobit své konto. Několikrát denně si opakujte: Peníze jsou mi ze srdce milé, mám je rád, užívám jich moudře a k dobrým účelům. Rád je velkoryse vydávám a ony se mi zázračným způsobem ve znásobeném množství vracejí. Peníze nejsou jen dobré, ale dokonce velmi dobré. Proudí ke mě v hojném množství ze všech stran. S jejich pomocí budu moci učinit hodně dobrého a užitečného, a proto jsem také vděčný za své materiální a duševní poklady.“

z knihy Moc podvědomí, Dr. Joseph Murphy