Jsem Jeshua...



jsem zde zpět již po třetí a jdu k vám pronášet řeč, kterou bude zpěv mého otce tam. Jsem zpět, neboť jsem se zahodil ze Země do svobody a toto mi ulehčuje cestu zpět do těla co píše. Nejsem samozvanec. Jsem nosiš světla, poslíček co s radostí sdílí nepřečtěné odkazy svého otce neboťt on pán je všech a není knihy, kde pravda by byla o něm. Jeho slova tištěné nejsou a hlas můj otec nemá. Já zde budu jeho hlas a hlasem dívky mluvit budu, co nepoznané zůstalo. Nebude pochyb o tom, kdo zavraždil slova pravdy a svobody. Vy uslyšíte zpěvy o Lásce jaké její energie nesou se na křídlech andělů až k tůním potoků co zakrývají je nánosy staré nepravdy. Jsem potěšen vidíc světlo vycházet z tolika srdcí. Rozesvítilo se zde již více a můj hlas se usmívá do duší čtenářů, co nesou v sobě hlad po pravdě a nehledí již do očí své pravdy co hloupost nese jméno. Jsem bratr Jeshua vás všech, kdož podat ruku mi přijdete až budu jezdit světem a předávat poselství. Není již čas si ustýlat v postýlkách, jejichž duchen peří není lehké, jako duše co peří nosila. Ona věděla, že ulehne do ní těžké břemeno neklidných nocí, co ukládáte do spánků v hlavách svých zrozených se zde už v úsvitu ale. Jsem patron nad dodávkou Lásky sem. Jsem kontrolor co jde až k duším a tam jí čte z kalichu grálu, který já k ústům nikdy nezvedal. Jidáš byl ten, kdo vetřel se do mého života a toto jméno slabocha se už nikdy nebude opakovat. Je zde síla lidstva, co pokořit přišel jsem, abych vás znovu k otci přivedl zpět vyléčené ze zapomnění, kdo že se ve vás ukrývá nepoznaný. Zlí jazykové tvrdit budou, že je to blábol, že Ježíš znovu chodí po světě. Zde na Zemi ale jsem. Obtisk mého života byl probuzen a já budu nahlížet do vašich srdcí a s otcem proberu vždy obsah celý každého z vás. Zda pít Lásku budete či být v utrpení dále zde jen přežívat, toť rozhodněte sami. Lásky je dost pro všechny, co chtějí ji laskat. Kdo potřebuje již nadechnout se oblak, má připravené vozítko Merkabu. 
Moji milovaní a přec těšil jsem se jak malé dítě, když slyšel jsem otce hlas, jdi Jeshuo, jdi synu a opět promluv hlasem psaným, než propůjčen ti bude nový hlas. Tak jsem zde, abych odešel a ještě přišel, kdy nebe promluvit bude chtít hlasem Boha neslyšeným z vně.
Jsem Jeshua. Jsem bratrem všech, kdo lásku si vybrali jako společnici na svou dlouhou cestu zde na Zemi.

https://www.facebook.com/hana.fialova.12?fref=ts