PROČ TA PANÍ VZDYCHALA?

 

 

Vánoce, vánoce přicházejííííí. Dnes jsem byla nakupovat v obchodě nějaké vánoční dárky. V pánské konfekci jsem trčela nejdéle, dělalo mi docela problém vybrat ten správný svetr pro toho určitého člověka. Na rozdíl od mé kamarádky módní návrhářky, která koukne jedním okem a ví. Tak já tedy fakt nevím, mám prostě problém si tu věc představit na tom člověku. Možná to znáte, snažila jsem se a nešlo to, nešlo to, až mně z toho začal „bolet mozek“, jak říká malá dcerka od mojí kamarádky. Děti jsou v tomhle opravdu kouzelné. 

No, tak se hrabu v těch různých barvách, vzorech a velikostech a najednou si všimnu, že za mnou jede jako pila starší paní prodavačka, která po mně ty svetry skládá a velmi důrazně vzdychá. Ta paní tedy vzdychala velmi teatrálně a u toho dodávala „no to snad není možné!“ Bohužel, ta poznámka nepatřila objevu ve svetrech, kde se jí právě zjevila životní pravda, ale k tomu, že jsem ten jeden svetr (opravdu jen jeden) nedala zpátky do igelitu, a taky k tomu, že vůbec neumím skládat pořádně svetry. Mě osobně to bylo fuk, ale paní byla velmi hlasitá.

Dříve by mně takový manipulativní cirkus, docela dostal, určitě bych se cítila provinile a té paní bych se omlouvala. Ona by mi určitě za odměnu přidala trochu svého jedu a já bych šla domů s „takovým divným pocitem školačky, která špatně napsala větu“ a co je hlavní byla bych z toho zážitku unavená.

Jenže já jsem unavená neodcházela, odcházela jsem s radostným pocitem, že mám hezké téma na článek J.Dnes se na takové situace dívám opravdu jen pobaveně, je to pro mě divadlo, je to hra na loupež energie. Paní prodavačka si vybrala. Mohla si vybrat pocit radosti, že tam nemusí jen tak stát a může si ukrátit čas skládáním. Myslím, že to stejně dělá celou dobu své pracovní doby. Ona si ale vybrala nespokojenost, nesouhlas s touto situací, sebelítost, kritiku a nedej bože také zlost. To už máme bloky na čtyřech čakrách, a protože mi to ani neodpustí tak na všech pěti čakrách. Zablokovala si příjem přirozené energie, ona to ale dělá celý život a proto je zvyklá si tu energii vzít od někoho jiného, tak jako většina lidí (samozřejmě to dělá nevědomě).

Energie se nejlépe bere při takovéto emoční hře. Někdo vyšle nespokojenou, nebo nazlobenou vlnu emocí směrem k určitému člověku, ten pokud „pravidla hry“ nezná, na tuto vlnu reaguje také emocí a tím mu odevzdá, zadarmo svou energii.  Takové hry na loupení energie se odehrávají dennodenně a jsou velmi nenápadné. Jak se takovéto zlodějně bránit? Neberte si nic osobně J

VŠE JE DOBRÉ

S láskou

Milada